jonny depps dotter är en belieber!

Jag läste nyss att jonny depps dotter är en belieber och så här stod det :

Johnny Depp har avslöjat hans 11-åriga dotter Lily-Rose är ett stort fan av Justin Bieber.
Johnny Depp dotter är besatt av Justin Bieber.
Det Hollywoodstjärnan har varit tvungen att börja ta emot hennes 11-åriga dotterLily-Rose blir intresserad av pojkar och den kanadensiska pop heartthrob i synnerhet.
Johnny insåg först hon var en "Belieber" när han berättade att han hade träffat "baby"sångare.
Han avslöjade: "Tyvärr är Lily Rose nu strikt intresserad av pojkar. Det är hemskt för migsom hennes pappa. Jag träffade nyligen Justin Bieber vid en presskonferens. När jagsa till henne att, ändrade hon färg flera gånger. Jack är som jag när jag var åtta. Heltbesatt av andra världskriget. "
Den 47-åriga skådespelaren - som också har en åtta-årig ​​son Jack med sin långsiktigapartner Vanessa Paradis - kan inte tro hur mogen hans dotter för hennes ålder ochhävdar att hon redan visar hon delar sin mammas talang för musik.
Den "Pirates of the Caribbean"-stjärnan till: "Hon är nästan 12 och hon är otroligt mogen för sin ålder, nästan skrämmande smart. Hon skriver små dikter och jag kan föreställahenne att börja skriva sina egna låtar snart. Hon har en röst för sin mor. "



Kommentarer
Postat av: Tove ♥

Nu är 3 vinnare av dagens blogg uppe på bloggen! Gå in och kolla om du är en av dom :)



Om du inte vann, gå in och anmäl dig imorgon igen då 5 st kommer att vinna!

2011-04-23 @ 22:06:01
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0