Jelena på nyheterna!! :D

Haha jag pappa och min syster satt och titta på Nyheterna och sen då tog dom upp en bild på deras hemsida och jag ba: Titta där är ju Justin och Selena :D så jag gick in och tittade vad det stog och det stog:
Foto: Scanpix

Tonårsstjärnorna har gjort slut

Kärleken mellan tonårsstjärnorna Selena Gomez och Justin Bieber ser ut att ha tagit slut.

 

Enligt den brittiska tidningen The Sun ska Selena Gomez bestämt sig för att dumpa Bieber efter att han börjat hänga med värstingarna Chris Brown, Sean Kingston och Lil Wayne. 
Chris Brown, som dömts för att ha misshandlat dåvarande flickvännen Rihanna, och Justin Bieber har nyligen släppt en låt tillsammans.

En av Selenas kompisar uppger till tidningen att hon såg Justin Bieber i tårar under ett gräl med flickvännen. 
– Det är jobbigt att se en liten 17-åring gråta och höra att han älskar henne, säger uppgiftslämnaren.

_________________________________________________

Men Som det såg ut igår på TCA så hade dom ju inte gjort slut för det är bara titta på bilderna :P

 

//Lollo<3


Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: kul att du är med och tävlar :D

2011-08-09 @ 19:31:06
URL: http://trulyamanda.blogg.se/
Postat av: stephie

wow, stod det samma dag el?? men om det inte är slut, undra vem fan som starta rycktet??

för om det är så då får ju selena en jävligt massa mer skit för dom säger att hon har fåt justin att gråta, but it is a false accuson... :/



min åskit

2011-08-10 @ 02:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0