När justin sa åt hans fans att gå hem (historian)



(alltså jag hinner inte översätta allt men de är väldigt änkel engelska på dom ställena där de är de)

Lynette Tabor berättar om det ögonblick då Jb frågade henne och andra 20 + beliebers att åka hem och lämna honom ensam. Se video: Justin Bieber ber fansen att gå hem.
___________________________________________________
Okej, så detta är min sida av historien om vad som hände med mig, 3 vänner, omkring 20 fläktar, och Justin Bieber.

Så min bästa vän Lexi och jag hade hört att Justin var i stan med Selena, så vi åkte till Stratford torsdagen den 2 juni. Vi gick till Scoopers, floden, och runt staden på jakt efter Justin och Selena, var allt vi ville se honom och kanske få en bild. Vi fick reda hans morföräldrar adress genom en god vän till mig (TM), och vi nog åkte dit vid 5:30.

Vi pratade med några barn på gatan och fick reda på att han borde vara tillbaka runt 7. Vi parkerade bredvid hans hus, och visst på 6:50, drar en stor svart escalade upp bredvid mig, jag ser över och se Kenny säger "du behöver semester", och låt mig säga dig, är Kenny riktigt Intimidator, So vi flyttade vår bil upp några hus.

Jag tittade tillbaka och såg Kenny, Justin, och Selena dra in i garaget och stänga dörren. Vi klev ur vår bil och gick över till två beliebers som var vår ålder, Victoria och Natasha (de 2 flickorna i första videon). Vi började småprata och hangin ut, och så småningom mer och mer och fler fans dök upp, det var ca 20 + grannar tittar i slutändan.

We started talking to a few little girls that wanted to meet Justin, and they started singing Justin songs for a while. around 8 Ryan Butler, Mitchell Butler, and Justins grandma Diane came out of the house to sign autographs, take pictures and such. All 3 of them were soooooo sweet, Ryan and Diane signed my first step 2 forever book <3 and I have pictures with all 3 of them (aka my twitter background). We asked his grandma if Justin could come out and wave, or come take pics and stuff, and she said she will go ask him, everyone there promise her that we would leave if justin could just wave through the window or anything. all we wanted was to just see him.

Efter 10 minuter Ryan, Mitchell och Diane gick in igen för att prata med Justin, ca 15 minuter senare öppnade Justin hans ytterdörr och kom och stod på trappan började han skrika:

"Du måste sluta! Det är mycket innaproeriate, det är där jag bor! du är extremally oförskämd och du behöver gå hem, och det skulle bara vara väldigt respektfulla om du bara gick hem. Lämna mig ifred. Hej då! "

Och sedan thats när Justin stormade tillbaka in, och piskade hans dörr stängd. Med tanke på hur Ryan, Mitchell och Diane var så söt och jordnära, detta var verrry oförskämd av Justin att göra till sin hemstad fans, och små flickor så. Det är här det började, och vi bör aldrig behandlas som det.

-Lynette

-----------------------------------------

Bilderna nedan är bilderna som dom fick ta









Vad tycker ni om de?


Kommentarer
Postat av: stephie

inte konstigt att han blev sur, han vill ju ha sin egna personliga tid, det var ju EXTRA oförskämt att dom kommer hem till hans farmor/mormor och herjar utanför där också,,, jag tycker det justin gjorde vad en bra sak, han är ju förfan människa mee, han kommer fan tappa håret snart med så mycket stress!!

2011-06-07 @ 20:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0