Okej nu ska ni få bestämma lite :D

Vi ska förnya våran blogg lite och vi tänkte fråga er hur ni tycker att de ska vara så här kommer det att gå till:
*först så lägger jag ut lite bilder som ni får rösta på (rösta på 1:an 2:an 3:an som du tycker är bäst)!
*sen skriver ni om ni tycker det ska stå något specielt på headern!
*och vilken färg ni tycker att det ska vara :D
här kommer bilderna ni får välja mellan :
1


2


3


4


5


6


7



8



9


10



11


12


13


14
Alla vi som vill att Justin Bieber ska komma till Sverige

15


okej ALLA som läser denna blogg snälla kom med era åsikter :D


Kommentarer
Postat av: Tilde ^^

Tyckte om 2,3,5,8.

Men sedan vet jag inte. xD

Har ingen som helst fantasi. Hjärnan är som en brödrost. :/

2011-06-21 @ 14:27:56
Postat av: Jennifer

Jag tycker aaaatt...

x3 kan inte riktigt sätta nr. på bilderna men jag gillar 5, 3 och 2. ^^ Vet inte vilken ordning.

o.o varre ska stå vet jag inte riktigt... det tycket jag du själv ska bestämma! :D

Och färger... lila och/eller mörkrött <3

Men ne, inte mycket tips från min sida heller. Min hjärna liknar också en brödrost väldigt mycket.

Kraaamaaar!

2011-06-21 @ 15:58:49
Postat av: Fooxan (Elin)

14, 9, 8, 7, 5,1



Never say never eller Roses are red violets are blue never say never and your dreams will come true! ♥



lila, blå och svart

2011-06-21 @ 23:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0