CSI stjärnan Marg helgenberger tycker Justin är BRAT!

Här är en video när Csi stjärnan Marg helgenberger är med och hon pratar lite om justin det kommer lite senare i videon. Men det är någon fransk talande så man hör inte så bra men jag översätter lite efter videon.:D


 dom frågade CSI stjärnan Marg Helgenberger tankar om Justin Bieber debut på brottet som visades höstas.

"Justin Bieber var inte dåligt," sa Helgenberger . "Han hade aldrig agerat förut. Jag borde inte säga det här, men han är lite av en barnunge. Han var faktiskt väldigt snäll mot mig, men han låst en av de medverkande i garderoben. Och han satte näven genom en tårta som var på bordet. "

Och det var inte alla Marg hade att säga.

"Jag är ganska öppen för den som kommer på showen. Om någon är en idiot, som stör mig. Om de är ett så så skådespelare, stör det mig inte. [Bieber] är faktiskt bättre än du tror! "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0