Selena säger "Jag har fortfarande funderat på Zac Efron"


Selena Gomez öppnar upp till Seventeen magazine om livet och kärleken med Justin.

"Jag gillar inte gömma sig. Jag tycker om att hålla vissa saker för mig själv, men i slutet av dagen, jag är arton, och jag ska bli kär. Jag ska umgås med människor, och jag kommer att utforska mig själv, och jag är okej med det. "

Med att vara öppen om sin relation kommer en motreaktion av Love Struck-tweens över hela världen. Gomez har varit föremål för beliebers och döshot överallt, men när frågan om hon kunde relatera till galna fans krossar, svarar hon:

"Skämtar du med mig? Jag är fortfarande funderar Zac Efron är min man. "

"Jag skulle inte röra det. Jag älskar Vanessa [Hudgens] alldeles för mycket. "Tillägger hon.


vad tycker ni om det?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0