Selena vet att hon inte kommer gifta sig med Justin!



Under de senaste intervju med Teen Vogue, avslöjar Selena Gomez att på grund av sin unga ålder är hon nu helt öppet för fallande "handlöst" i kärlek.

"... I detta ögonblick i mitt liv, jag är vid en punkt där jag vill vara kär, att ge mitt allt och faller handlöst. Jag är 18. Jag tänker inte gifta sig med någon jag är med och jag vet det. Nästa heartbreak jag har, jag är säker på att jag det är så, "Hur kan jag leva utan den här personen?" Men jag försöker fortfarande att dyka i och njuta av det. "

Beliebers, du vet den person hon talade om, eller hur?

Men vad håller Selena på med hon sårar ju bara justin! Men är dom fortfarande tillsammans!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0