Someday



(Det är inte så bra översätt på vissa ställen men jag hinner inte översätta bättre för jag ska till skolan nu )

Justin berättar om sin parfym " SOMEDAY "under intervjun med Ryan Seacrest:

"Jag ville göra en doft för kvinnor i grunden eftersom jag vill känna doften av flickorna hals, vill jag berätta för tjejerna vad jag vill och vad jag tror kommer att vara heta och vad är attraktivt för mig så jag ville göra en doft som jag tror kommer att tilltalande och gör att jag vill jaga flickan som jag luktar. "

Exakt vad som luktar är som, Justin säger, "det luktar bara riktigt bra, det är inte för stark - det är som en fin, fjäder, lätt doft."

" Someday är inte bara en ung flicka parfym, det är definitivt marknadsförs för tonåringar, men jag tror att även mammor kommer att lukta det och vara som, "det är en bra doft" och tala om vilken vikt de ska köpa det till sina barn men verkligen de "åter spraya det på sig själva.

Justin avslöjar också "Someday" kommersiella, har premiär efter säsongsavslutningen av "Glee", och var, "mördad i en tyngdlöshet plan ... så vi var flytande och att vara ärlig fick jag riktigt sjuk när jag var där uppe. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0