Telefonnummret!

Så här stod det på WWW.justinbieberzone.com så jag kopierar bara där ifrån men jag översatte bara på gogle översätt så det kan vara några fel men hoppas ni förstår :D



"Justin Bieber postat telefonen numret till hans Twitter-sida och skrev "Ring mig ... jag vill prata med mina fans", som han senare bort. Antalet visade sig vara att en av hans vänner och var postat som en födelsedag spratt.

Det var bara ett par veckor sedan att JB orsakade en annan fläkt frenesi med en Twitter Post påstår han att ge upp tweeting alla tillsammans.

Så mycket för det. Justin har för närvarande över 9 miljoner Twitter efterföljare - undrar hur många skrikande, telefonsamtal förtvivlade sin stackars vän måste ha haft att parera.

Bieber är känd för att spela practical jokes på vänner - han nyligen pranked sin turné kompis Willow Smith när hon var i mitten av piskande hennes hår på livescen.

Låt oss hoppas att fansen inte tar det för allvarligt. men ni alla vet att han är en joker rätt? :D"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0