En ny bok av justin! :D

Justin ny bok , Belieber: fame, faith and the heart of justin bieber kommer ut 27 SEP 2011 och är redan få kritik. Det är berättelsen om den verkliga Justin Bieber, en ung man som inte bara en superstjärna i ögonen på fans och tonårsflickor överallt i världen, men en duktig artist som har fastnat med sin tro varje steg på vägen.

Hur mycket kostar det? närvarande boken säljs på $ 11,43 via Amazon! 
Observera: Denna bok är inte skriven av Justin!

Bokens beskrivning:

Justin uppgång från "vanlig kille" till en av de mest kända människor på jorden har fascinerat en nation av hängivna fans som kallas "Beliebers." Med hitlåtar, 12 milljoner har anhängare på Twitter och den tredje största inkomstbringande dokumentär film genom tiderna, den kanadensiska popstjärnan kallas "Super Boy" på Rolling Stones senaste täcka otaliga fans som hänger på hans varje ord. Men finns det mer att den här Pop Idol är häpnadsväckande framgång än hans legendariska frisyr och ovanliga talang?

"Framgången jag har uppnått kommer ... från Gud," Bieber säger "jag känner att jag har en skyldighet att plantera lite frön med mina fans. Jag tänker inte berätta för dem: 'Du behöver Jesus, men jag kommer att säga i slutet av min show, "Gud älskar dig." Den djärva ändå ödmjuk tro att grunderna Biebers världsbild bara kan vara nyckeln till hans extraordinärt ändringssökande . Som erkänner att musik och film är språket i denna nya generation, är författare och religion journalisten Cathleen Falsani förhoppning att denna bok kommer att uppmuntra religiösa ledare samt föräldrar att samarbeta med populärkultur på ett annat sätt så att de bättre kan tala med sina barn om det som betyder mest.

 

//Lollo<3

Kommentarer
Postat av: nskjldjlass

HEJ LOLLO , DEN MÅSTE VI BARA KÖPA... okokok

2011-09-02 @ 07:10:56
Postat av: Ung_tung_modekung

Snygg blogg!



//Ung_tung_modekung

http://elisebelle.bloggity.se

2011-09-02 @ 19:31:41
URL: http://elisebelle.bloggity.se
Postat av: Allvarliigt.

Bra blogg.. men gillar inte så Justin så himla mycket. :/

2011-09-02 @ 19:31:53
URL: http://allvarliigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0