Justins jul album är klart :D

Justin julskiva kommer snart. Den Xmas Albumet kommer att innehålla inte bara en möjlig duett med Taylor Swift, men också alla de ursprungliga låtarna.

Den Bieb chef Scooter Braun släppt detaljer om den säsongsmässiga albumet på Twitter.

Scooter skrev, "This Christmas album är fantastisk. Kan vara det bästa albumet ännu, alla original ... snart 2 b klassiker. every1 Jag spelar den 4 blåses bort. # Upphetsad. "

"Goin 2 säng lyssna 2 denna nya Xmas albumet Bieber kommer med. verkligen # klassiker. ursprungliga xmas låtar som r legit hitlåtar. # Greatmusic. "

Som svar på detta, skrev Justin, "@ scooterbraun ja kommer vi hårt för julen! # Mistel ".

På tal om hans kommande projekt i allmänhet, sa Justin MTV News att han utforska sina andra talanger. "[Jag] skriver om hur jag känner och producera. Jag har fram på min laptop och på min dator. Jag har verkligen in i den och förhoppningsvis kommer detta att nästa album bli enorm. "Han tillade:" Jag har gjort en hel del på min akustiska gitarr, så det kommer att ha den känslan. "Sade han.


//Lollo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0