Ny låt!! :D

Här är en rätt så ny låt den är typ från den 28 augusti :D
Det är justin och drake som sjunger En bild på dom kommer längst ner, Och den heter "trust problem"
Drake har sagt (dåligt översatt)

Drake berättade för MTV News: "Jag önskar att han [Justin] skulle ha lämnat alla de kutera ord i den. Det känns som det skulle varit så G, om han skulle gjort alla svordomar. Jag var jätteglad när jag hörde han remixade det, eftersom det var som ett gäng svordomar i den låten. Jag var som, "Åh, vi ska höra omvandlingen av Bieber."

Trots sin söta och lugn melodi, texterna i "Trust problem" är ganska snuskigt ibland.

Drake ursprungliga versionen: "Du vet vad jag sippin '/ jag lära dig att blanda / Men du är den enda, för jag inte litar på dessa tikar."

På hans version, inte tolererar Justin dricker inte heller han hänvisar till låtens ämnen som tikar. Istället förändringar Justin linjen och sjunger.

Justin ren version: "Du behöver bara lyssna / Lär dig hur man rättar till det / För du är den enda, eftersom jag inte litar på dessa kvinnor."

Däremot har Justin hålla Drakes smutsiga ursprungliga RAP VERS på hans version av låten.

Allt som allt var Drake ganska entusiastiska över remake. "Han är som en begåvad unge ... från Kanada, så att höra honom ännu remix låten är galen", sa han. "Det är otroligt."

Du kan se Drakes intervju här: http://www.mtv.com/videos/news/687360/drake-wants-to-hear-justin-bieber-uncensored-on-trust-issues-remix.jhtml

Beliebers, skulle du ha velat höra Bieber lämna svordomar och svordomar i hans "Lita på frågor"? Låt oss veta i kommentarerna!

//Lollo<3


Kommentarer
Postat av: erica

där är snyggingen själv ju.. ;)

2011-09-02 @ 19:29:26
URL: http://ericaalicialinneafurevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0