Ett inlägg på engelska! :D

Alltså jag kan inte översätta detta! men jag kan skriva som det blir på google översätt men jag försttår inte så mycket men skriver både på dålig svenska och bra ebgelska :D
Dålig svenska kommer först:

Beliebers Gone Wild när de hittade den plats där Justin skytte hans kommande julskiva i Franklin Square, Tennessee.

"De hittade oss :) bästa fansen i världen. # Lojalitet - tack u. love yall. "JB twittrade.

Kolla in vad andra tweet:

När min lilla sis hörde att Justin sköt hans musikvideo till höger på vägen, hon ville inte gå och lägga sig tills vi tog henne att se.

OMB ... jag passerar nästan ut när jag såg Justin kom ut ur bussen!

Justin är filmar en Xmas video i Dwntwn Franklin ikväll. Allt du mödrar tonåring flickor, vet du vad du ska göra.

Lär Grays Läkemedel i  Franklin Square för en chans möte med  Justin Bieber och Selena Gomez. Han skjuter en musikvideo !

Medan JB är upptagen skjuta nya video, tillbringar Scooter Braun gången firar det judiska nyåret: 
"Detta är vad u kallar en hektisk arbetsdag. det gjorde inte sluta. nu dags att fira det judiska nyåret medan min kille JB skjuter en xmas vid. # Ironiskt "Scooter twittrade!

Justin gör # Dougie med Santa!

Nu på engelska:

 

Beliebers gone wild when they found the location where Justin’s shooting his upcoming Christmas album in Franklin square, Tennessee.

“they found us :) best fans in the world. #loyalty – thank u. love yall.” JB tweeted.

Check out what others tweet:

When my little sis heard that Justin Bieber was shooting his music video right down the road,she wouldnt go to bed until we took her to see.

OMB… I almost pass out when i saw Justin came out of the bus!!

Justin Bieber is filming an Xmas video in Dwntwn Franklin tonight. All you mothers of teen girls, you know what to do.

Get to Gray’s Drugs in the Franklin Square for a chance encounter with Justin Bieber AND Selena Gomez. He’s shooting a music video!

While jB’s busy shooting the new video, Scooter Braun spends time celebrating the Jewish New Year:
“this is what u call a hectic work day. it didnt stop. now time to celebrate the Jewish New Year while my guy jb shoots a xmas vid. #ironic” Scooter tweeted!

Justin doing the #dougie with santa!

 

//Lollo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0