Gäst bloggaren MADDE !!

heeejsan alla beliebers ! ;-)
jag är en nära vän till både Nadine & Lollo ! :)
och jag ska gästblogga lite på den här bloggen.

Jag är också ett bieber f'an fast inte lika mycket som nadine och lollo, verkligen inte...
men hsh så vill jag bara berätta hur otroligt självlärda personer nadine och lollo egentligen här.... eller ?!
hehehehe, skoja bara, det är dom. dom kan typ alla låtar som han har gjort !!!!!?!?!
otroligt, och så vet dom mera om han än jag vet om mig själv...
NI ska se lollos RUM !!!!!, så jävla mycket bieber så jag blir nästan att svimma., jag svär ,. helt otroligt !!
dom är så jävla roliga och snälla personer och dom är inte som alla dom andra galna tjejerna som sitter och skriker och grinar.. elller jag ljög.. det gör dom !
iaf lollo, hon är galen ;-)


Nu så ska jag visa en fin bild på han, suudelooooo :D


 sweeeeeeeet :)


// MADDE THE GÄSTBLOGGER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0