vilken är eran favorit.......

Jag hittar ingen ny fakta om Justin nu.
men igår var det inte så många som svara vilken deras favorit låt var.
så jag försöker igen vilken är enran favorit låt av Justin?
Vilken är eran favorit musik video? min är nog love me:D
För er som har sett Never say never vad tyckte ni om filmen? jag tyckte att den var sjukt bra!
Har någon av er läst boken , och vad tyckte ni om den, och var finns den att köpa? Jag har inte läst den för jag hittar den inte :(
Vad tycker ni om att Justin har klippt sig? Jag tycker det vart väldigt bra!
vad tycker ni om att Justin och selena är ihop? Jag tycker det är bra alltså when Justin smile i smile :D
kommentera gärna vad ni tycker och fråga gärna oss nånting om ni vill, vi svarar :D
så här borde ju våra pengar se ut :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min favo låt av justin bieber är alla :)

min favo vidio är nog one time

jag har sätt filmen den var grym!

jag har inte läst boken :( men den finns nog på cdon.com :)

jag saknar hans gammla hår :(

men blev fint!

jag gillar inte selena om du tänker efter hon fick han att klippa håret hon fick han att inte skaffa mustach och nu kommer han kanske inte ha one less lonly girl längre! :(

2011-04-25 @ 13:42:27
URL: http://carlysam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0