11 Årig flicka döper en gata efter Justin :D

(inte jätte bra översat men ni förstår nog annars skriver jag längre ner på engelska så får ni översätta själv)
11 år gammal belieber, Caroline Gonzalez hette "borgmästare för en dag" i Forney, Texas, efter att ha vunnit en tävling utformad för att väcka regeringens intresse för ungdomar, slösade ingen tid på att sätta henne makt att, eh, bra användning, "gav Justin Bieber sin egen gata. ", rapporterar Tillbehörspaket!.

Caroline berättade E! Nyheter: "Eftersom jag verkligen gillar Justin, jag gillar hans musik och jag gillar honom. Och jag tänkte, varför inte ha en gata i min hemstad döpt efter min favorit sångare? "

Engelska: 
11 year old belieber, Caroline Gonzalez was named “mayor for a day” in Forney, Texas, after winning a contest designed to spark government interest in young people, wasted no time in putting her power to, er, good use; “gave Justin Bieber his very own street.”, reports Enews!.

Caroline told E! News: “Because I really like Justin Bieber, I like his music and I like him. And I thought, why not have a street in my hometown named after my favorite singer?”


Källa: http://justinbieberzone.com/

//Lollo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0