Glöm inte bort "lura justin dagen"!!

Haha tänkte bara påmina er om att komma ihåg lura justin dagen! för detta har ju beliebers försökt att gjort många gånger men det har aldrig riktigt fungerat så nu ska vi försöka Med det så det ska gå! så skriv detta till alla beliebers ni vet!! :D
Okej den 29:de ska alla vi beliebers lura justin! :D
vi ska unfollow han på twitter!
skicka detta till alla Bieber sidor du vet, på så sätt kan vi få många beliebers att sluta följa han men det ska bara vara under en dag ! :D
När vi följer honom nästa dag ska du skriva på din twitter status: " @justinbieber we Beliebers prank you! #Prankjustinbieber" Detta skulle vara så... SWAG! snälla sprid detta vidare det skulle vara så roligt eftersom justin kan själv inte måtståett bra "prank" :D
//Lollo<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Nice :D

Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

2011-08-19 @ 14:54:45
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/Dag http://www.domkallarmighannes.com/2011/08/dagens-blogg_18.html

Finns även andra tävlingar med fina priser så passa på att gå in och anmäla dig:)

Annars kanske vi kan göra ett bloglovinbyte?;)

2011-08-19 @ 17:30:46
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0