Justin tar en paus i en månad! :D

Bra idé, Justin! Vill du inte bränna ut dig!

Förra månaden öppnade Justin upp om hans nästa album, och avslöjade att han är hårt arbete att utveckla en del nya materialför det.

Innan han blir för nedsänkt i det nya albumet ser det ut som han ger sig själv en paus för en månad.

Här är vad Justin hade att säga om det:

"Jag har jobbat så hårt, jag tar en månads paus. Det har varit jättekul att bara tänka och njuta av att umgås med mina vänner. Jag växter fortfarande upp, och när du arbetar varje dag behöver du verkligen få en chans att lista ut vem du är. Så med ledighet, kan jag tänka, be och bara typ växa upp. "

Vi är glada att höra detta, Biebs! Njut av ledigheten, och vi ser fram emot uppdateringar på det nya albumet när du kommer tillbaka!

- PerezHilton

//Lollo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0