Svar på kommentar! :D

Jag vill börja med att säga att det är jätte roligt med att ni kommenterar och de får ni gärna göra mer! :D
Det var en som kommenterade på "Justin har ljugit för sina fans, Eller?" och hon kommenterade så här:
han kan har sagt att han är i kanada, har han inte rätt att få skija säg från kändis livet utan att ha tjejer skriker 24/7 när dom ser honom?? (inge illa menat till fans) men han kan ju ha sagt det för att han vill ha 

alone time with his girlfriend, privet!

min åsikt.
Ja, jag har inte så mycket att säga till om det, jag tycker också att De är klart att han ska ha få ha privat tid med sin flickvän! Men ja ljuga behöver han ju inte göra, men vi vet ju inte helt säkert om han inte är i canada det är ju bara ett fan som skrev de, det kan ju lika gärna vara fanset  som ljuger! ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer. jag har inte hittat nå mer fakta om det än men skriver så fort jag får reda på mer. :D
//Lollo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0