Är Jelena Slut?!?!?

Justin nekar att han är tillsammans med Selena han säger "Hon är en av mina bästa vänner, jag tror det är en viktig sak i mitt liv är datiarunt och har något slags privatliv. "Justin sa.
Titta själva på den nya intervjun från den 5 eller 6 maj från ett TV-program från nya Zeeland.





Nu fattar jag ingen ting!!!
*Först sa selena att hon fortfarande funderar på Zac efron!
*Sen grinade justin på scen när han sjöng favorit girl!(det sägs att hangrinade för saker som selena hade sagt bland annat om zac efron och hon hade sagt att hon igentligen inte var kär i någon!)
*Och sen detta Justin säger att dom bara är vänner, vad ska vi beliebers tro??
Vad tror ni är justin singel eller inte??

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0