Billboars music award!

Juetin twettade så här efter Billboard (jag kan inte visa hela bilden för min dator är knäpp:P): 

we won 6 AWARDS 2nite!! I THOUGHT IT WAS 3!!! CRAZY!! I have the #GREATESTFANSINTHEWORLD !!! THANK U!!! I LOVE U I LOVE U I LOVE U!! #SWAG

23 May Favorite Retweet Reply

Men här kommer några videor från Billboards också :D

Här är den som vinner för : digital artist:



Här är en intervju ed justin! jag älskar videon!:




Och här kommer en till video när justin vinner för top new artist! (Jag älskar den här videon också, jag älskar alla hans videor:P)



Jag hitter inga fler vieor nu men jag lägger ut mer när jag hittar de :D




Kommentarer
Postat av: vickan

Hej, fin blogg!

Jag följer dig på bloglovin. Följ mig! :D Kram

2011-05-24 @ 17:08:42
URL: http://pinklaadyyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0