Jelena !? , Vad håller Selena på med?

Stackars Justin Bieber. Selena Gomez gav honom bara vad de flesta killar skulle anse det ultimata diss. "Wizards of Waverly Place stjärnan medgav i hennes senaste intervju med Seventeen Magazine att hon inte är kär i honom. Aj! Inte konstigt att han grät som ett barn när han sjöng Favorite Girl på scenen i förrigår i Melbourne.

När hon blev tillfrågad av en intervjuaren om hon någonsin har varit kär, svarade 18-åriga Disney-stjärnan med chockerande uppriktighet, att hon inte visste om hon hade varit kär eller inte.

"Jag tror att när jag blir äldre och har mer djupgående relationer, kanske jag kommer att uppleva
kärlek [love]" Selena förklaras. "Just nu vet jag inte exakt, om jag varit kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0